Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Դեմագոգիայի «պոզն» ու «պոչը»

Դեմագոգիայի «պոզն» ու «պոչը»
25.03.2016 | 01:26

Կսմթեցին
Նիկոլայ ՄԱՆՈՒԿՅԱՆԸ (ՆԻԿՕ) ու
Լիլի ՄԱՐՏՈՅԱՆԸ

Դիտվել է՝ 3562

Մեկնաբանություններ